marți, 30 august 2011

Aș vrea...







  •   să fiu un fluture... să mă avânt în văzduh, să mă înalț cât de sus se poate și apoi să mă arunc în vise...
  •   să fiu petala unei flori și cineva să mă rupă din idealul meu și să mă arunce în vântul visării...
  •   să fiu lacrima ta dulce, să mă desprind de obrazul tău, să mă arunc în inima ta...
  •   să fiu picătura unui râu și să ajung la afluentul meu...
  •   să fiu raza de lumină ce se naște pe o stradă întunecată...
  •   să fiu petala, care toamna atinge pământul și îl acoperă cu frumusețea ei...
  •   să fiu o stea ce strălucește pe cerulîntunecat al nopții și doboară sunetul singurătății...
  •   să fiu marea, cu valurile ei spumoase, cu frumusețea ei, cu chipul ei senin. Să fiu marea care luminează, cu fericire, privirile fiecărui om...
    Aș vrea să fac lumea mai frumoasă și să aduc un zâmbet pe buze fiecăruia. Să adun tot răul într-un glob de cristal și să-l țin închis. Aș vrea ca lumea să zâmbească...
A.

Zâmbetul celui care suferă, e mai dureros decât lacrimile celui care plânge!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu